Časté dotazy

Jsou mé fotografie v bezpečí?
Ano! Fotografie jsou na server nahrávány pomocí šifrovaného spojení (zkontrolujte si, že přistupujete na adresu začínající https a nikoliv http). Fotografie jsou poté nahrány na serverech s jejichž zprostředkovatelem je uzavřena smlouva bránící využití těchto dat. Stejně tak jsme striktně omezeni v rámci platných VOP s těmito fotografiemi nakládat a nemůžeme je nijak použít. Fotografie jsou jen Vaše.
Kdo všechno má k mým fotografiím přístup?
Každá galerie může mít několik unikátních odkazů. Každý z těchto odkazů obsahuje unikátní bezpěčností kód, který je dostupný pouze Vám a osobě/osobám, kterým odkaz poskytnete. Bez tohoto odkazu není možné galerii zobrazit.
Jak poznám, že si zákazník vybral fotografie?
V okamžiku, kdy zákazník provede výběr fotografií, které od Vás požaduje jako finální a výběr ukončí, přijde Vám do e-mailové schránky informace o tomto výběru se seznamem fotografií a odkazem na galerii.
Zmizely mi galerie, proč?
Každá galerie má omezenou dobu trvání, která je dána Vámi zvoleným balíčkem. Na konci této doby je galerie automaticky odstraněna. Další možností odstranění galerie je, že jste měli předplacen balíček, který již skončil z důvodu nedostatku finančních prostředků na Vašem účte.
Můžete mi obnovit smazané galerie?
Bohužel nikoliv. Odstraněním galerie z důvodu expirace nebo "omylem" dojde k jejímu trvalému odstranění, které nelze vrátit.
Můžu si prodloužit dobu platnosti galerie?
Ano. Pokud pro galerii existuje alespoň jedno sdílení, které není ukončené, dojde podle výše Vašeho předplatného k automatickému prodloužení. Zároveň platí, že když se blíží expirace galerie a doposud pro ní nebyl dokončen výběr zákazníkem, je Vám 7 nebo 3 dny před expirací odeslán informační e-mail upozorňující na tuto skutečnost.
Nedobily se mi peníze, proč?
Zkontrolujte si prosím provedenou platbu, její datum splatnosti, číslo účtu a variabilní symbol. Pokud je vše správné a platba se i tak do 2-3 pracovních dní nepřičetla, kontaktujte nás na e-mailové adrese info@nahledyonline.cz a situaci spolu určitě vyřešíme.
Jak velké fotografie můžu nahrát?
Maximální velikost nahrávané fotografie je omezena na velikost 10 MB (bez limitu rozlišení) kvůli zajištění plynulosti nahrávání dat na server. Fotografie je poté zmenšena na maximální velikost podle Vašeho předplatného. Pro zajištění plynulosti nahrávání a zkrácení doby vytváření galerie nahrávejte fotografie ideálně ve velikosti jaké dovoluje Vaše předplatné - budete mít zmenšení fotografií pod kontrolou.
Jaké formáty fotografií můžu nahrát?
Nejlepší pro nahrávání jsou soubory typu JPG nebo JPEG již upravené tak, aby se zajistilo co nejlépe jejich rychlé nahrání na server. Nicméně, můžete využít experimentální podporu souborů s přípony *.nef, *.arw, *.raf, *.cr2. Zde je potřeba počítat s delší dobou nahrávání a zároveň nemáte pod kontrolou samotný náhled. Zkrátka, co Váš fotoaparát v RAWu poskytne, to se na server nahraje. Zákazníkovi se poté zobrazuje již fotografie formátu JPG.
K čemu slouží archivovaná galerie?
Archivovaná galerie obsahuje všechny fotografie, u kterých byl ukončen Vaším klientem výběr. Slouží jako pojistka, abyste se mohli k ukončenému výběru vrátit. Například kdybyste byli v době dokončení výběru na dovolené a galerie se mezitím odstranila nebo by vznikla nejasnost mezi tím co si klient vybral a co ne. Pokud pro galerii nebyl dokončen žádný výběr, galerie se nearchivuje.
Jak funguje prodloužení platnosti galerie?
Galerie, která má alespoň jedno sdílení, které není ukončené, bude na konci platnosti galerie automaticky prodloužena o dobu, kterou určuje Vaše předplatné (tj. jako kdybyste galerii nahráli znovu). Nepřijdete tak o galerii, u které si Váš klient nestihl fotografie vybrat a nebudete muset tak galerii nahrávat znovu. Počet prodloužení jedné galerie je dán Vašim předplatným.
Ceník je pro mě složitý, potřebuji pomoct.
Ceník je komplexní, to ano. Snažili jsme se jej udělat tak, aby pokryl co nejvíce potřeb fotografů. Máte-li s ceníkem potíže, nebo si nevíte rady, napište nám. Rádi Vám poradíme a vysvětlíme.
Něco mi tu chybí, chtěl bych, mám dotaz...
Pokud máte dotaz, který zde není zodpovězen, nevíte si rady nebo naopak máte nápad jak službu dále vylepšit, kontaktujte nás na e-mailové adrese info@nahledyonline.cz.